Lennuliiklusteeninduse AS on alustanud Tallinna radari põhjalikku uuendamist, mille eesmärk on tagada kaasaegne, täpne ja häirekindel õhuruumi seirevõimekus. Tallinna radari välja vahetamine on osa mahukast seiretaristu uuendamise projektist, mille lõppeesmärk on võimaldada tuuleparkide arendamist Eestis. Projekt toetab jätkusuutlikku, ohutut ja sujuvat lennuliikluse korraldust Eestis ning kogu regioonis.
Eesti on peagi astumas lennundusteabe digitaliseerimisel uude ajajärku, kus senised käsitsi loodud kiireloomulised lennundusteated ehk NOTAMid hakkavad liikuma digitaalselt ja muutuvad masinloetavaks. Riiklik lennuliikluse korraldaja ehk Lennuliiklusteeninduse AS teeb selleks ettevalmistusi, olles äsja sõlminud koostöölepingu rahvusvahelise tehnoloogiaettevõttega Frequentis.
Lennuliiklusteeninduse AS vahetab välja Tallinna radari ja uuendab ettevõtte seiresüsteeme. Uus tipptehnoloogia toetab sujuvat lennuliikluse korraldamist ja energiajulgeolekut.
Lennuliiklusteenindus asub kaasajastama õhuseiresüsteeme, et toetada Eesti energiajulgeolekut ja soodustada rohelise energia kasutust. Selle tulemusena saab tulevikus ehitada kõrgemaid meretuuleparke Riia lahes ja Eesti saartel.
Alates tänasest, 1. juunist saab Tartu lennuväljal maandumiseks kasutada tavapärase navigatsioonilahenduse GPS asemel ka maapealsete kaugusemõõtjate, DMEde abi. DMEsid on võimalik kasutada kõigil, kelle pardavarustus ja protseduurid seda toetavad.