Lennuliiklusteeninduse AS kutsub kliendipäevale 22. mail 2015. Täiendatud!

22. mail toimub Lennuliiklusteeninduse AS-i kliendipäev, mille käigus anname ülevaate arengutest aeronavigatsiooniteenuse osutamisel, kohalikust ja rahvusvahelisest koostööst ning kus soovime suhelda kohaletulnud klientide ja partneritega.

Kliendipäevale ootame kõiki Lennuliiklusteeninduse koostööpartnereid, Eesti õhuruumi kasutajate esindajaid ja ka lihtsalt lennundushuvilisi.

“Kui eelmisel üritusel rääkisime uute, satelliitnavigatsioonil põhinevate protseduuride kasutuselevõtust, siis nüüd vaatame, mida on see andnud meile ja meie klientidele. Räägime uutest protseduuridest ja seadmetest, ohutusest ja paljust muust. Kutsutud on ka külalisesinejad, kes annavad ülevaate olulistest päevakajalistest teemadest nagu Tallinna lennuvälja rekonstrueerimine ja Ämari tulevikuplaanid.

Tavapäraselt näitame, mida oleme teinud teie soovidega ja kuidas lahendanud püstitatud probleeme, ning ootame arutelusid teemadel, mida meilt oodatakse ja kuidas meie teenust veelgi paremaks teha.“, ütleb Tanel Rautits, Lennuliiklusteeninduse AS-i juhatuse esimees ja loodab aktiivset osavõttu.

Teemad, mis käsitlevad peale eelmist kliendipäeva tehtut, annavad lisaks tavapärastele lennujuhtimise ja lennuohutuse infole ülevaate ka uute lennujuhtimisprotseduuride rakendumisest Tallinnas ja Tartus, roheliste lähenemiste kasutamisest, militaarkoostööst ja militaarlennutegevuse mõjust tsiviillendude teenindamisele ning meie tegevuse väga olulisest, aga mitte nii silmatorkavast poolest – tehnoloogilise infrastruktuuri muudatustest. Kõige selle kohta loodame saada kuulajatelt kohapeal ka tagasisidet.

Üritus toimub meie tegevuskohas Kanali tee põik 3, Rae vald ja ürituse keel on eesti keel. Päeva algus on planeeritud ajavahemikku 9:00 (hommikukohvi) kuni 9:30 (esinejad alustavad) ja orienteeruv lõpp 15:30.

 Ürituse täpne kava on leitav siit.

Et saaksime külaliste tulekuks võimalikult hästi valmistuda, siis palume oma osalemissoov saata e-posti aadressile klient(a)eans.ee või eans(a)eans.ee ja teha seda hiljemalt 8. maiks.

 

Peatse kohtumiseni meie juures!

 

Rita Treimuth

Lennuliiklusteeninduse AS, Kliendisuhete juht